Kampányok
A Magyar Turisztikai Ügynökség a turizmusmarketing teljes eszközrendszerét megújítva integrált, 360 fokos kampányokat folytat annak érdekében, Magyarországról, mint nemzetközileg releváns turisztikai célpontról egységes és vonzó kép alakuljon ki a célzott küldőországok turistái, valamint a belföldi turisták körében. Ennek keretében a Magyar Turisztikai Ügynökség többszintű márkarendszert hoz létre, amelyben a megújult Magyarország-márka, a Budapest-márka, a turisztikai térségek desztinációs márkái, egyéb úti célok és turisztikai termékek márkái egymást erősítik.


A borturizmus áll az őszi kampány fókuszában - 2021 ősz
A Magyar Turisztikai Ügynökség őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít, amelynek a fókuszában a hazai borrégiók állnak. A cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása.

Személyre szabott üzenetekkel indult el a nemzetközi kampány - 2021 nyár
A Magyar Turisztikai Ügynökség elindította nemzetközi kampányát, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak.

Budapest klip készült a foci Eb-re - 2021 nyár
A Magyar Turisztikai Ügynökség az ismert dj-vel, Lotfi Begivel közösen videoklipet készített George Ezra Budapest című dalát feldolgozva, amely a Labdarúgó Európa-bajnokság apropóján mutatja be a fővárost. Az MTÜ az UEFA EURO 2020 helyi támogatója, az együttműködés kiemelt célja, hogy egész Európa megismerje Budapest páratlan hangulatát és sokszínűségét.

Nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampány indult - 2021 nyár
A Magyar Turisztikai Ügynökség nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indított. Különlegessége, hogy 12 különböző kampányfilm, valamint ennél is több különböző közterületi plakát, online hirdetés és újsághirdetés fut az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.

Kisfilmben ünneplik az újraindulást a szakma szereplői - 2021 tavasz
A Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb kisfilmjében neves szakmai és közéleti szereplők bíztatják az iparág vállalkozásait: végre ismét vendégeket fogadhat mindenki, aki a turizmusban él és dolgozik, és akiknek a megélhetését megnehezítette a járvány.

Magyarország újraindult! - 2021 tavasz
Magyarország újraindult! címmel május végéig tartó kampányt indított a belföldi turizmus népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.

Őszi országos kampány, 2020 ősz
A belföldi élmények nem érnek véget a nyárral, érdemes folytatni a kalandozást itthon ősszel is, hiszen Magyarország turisztikai kínálata a főszezont követően is számos lehetőséggel várja az utazókat. Ezzel az üzenettel indított belföldi forgalomélénkítő kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség szeptember 9-től.

Balaton – ezernyi kaland ősszel is, 2020 ősz
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) augusztus 24-én elindította új belföldi kampányát, amelynek célja, hogy bemutassa: a Balaton nem csupán a vízi élményekről szól. Nagyszerű úti cél azoknak is, akik a koraőszi kellemes időjárásban aktívan felfedeznék a térség kulturális kincseit vagy a környék gasztronómiai kínálatát.

Budapest 365 – Spice of Europe kampány, 2020 nyár
A Magyar Turisztikai Ügynökség elindította Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampányát. Az új imázsfilm a Budapest - Spice of Europe kampánysorozat folytatásaként készült el, egyedi megközelítéssel, fiatalos lendülettel és képi világgal üzeni azt: a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.

WOW Hungary nemzetközi kampány, 2020 nyár
A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

Budapest visszavár! belföldi kampány, 2020 nyár
A budapesti turizmus népszerűsítése érdekében kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség, melynek keretein belül különleges perspektívából mutatják meg a fővárost. Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, amelyek miatt a magyar családoknak is érdemes útra kelni. A kampány azt üzeni: Budapest visszavár, ez a nyár sem múlhat el élmények nélkül.

Magyarország visszavár! belföldi kampány, 2020 nyár
A Magyar Turisztikai Ügynökség arra buzdít: aki teheti, induljon ismét útnak, barangoljon belföldön, keresse fel régen látott, kedvenc helyeit, vagy fedezzen fel eddig ismeretlen, csodás és izgalmas úti célokat. A kampány szlogenje „Együtt, itthon, szabadon – Magyarország visszavár” .

Utazz velünk biztonságban kampány
„Utazz velünk biztonságban” címmel közös kampányt indított a MÁV, a MOL, az MTÜ és a Volánbusz. A kampány üzenete, hogy itthon bátran útra kelhetünk, mert akár autóval, akár vonattal, akár busszal indulunk útnak, biztonságban vagyunk. A célokról közös sajtótájékoztató kertében számoltak be.

Budapest – Spice of Europe nemzetközi kampány, 2019 ősz-tél
A Spice of Europe márka 2018-ban történt bevezetésével elindult a nemzetközi piacon Budapest újrapozícionálása. Az Ügynökség a megkezdett kommunikáció folytatásaként, 2019 őszi-téli kampánya során a főváros prémium célállomásként való bemutatására helyezte a fő hangsúlyt.

Budapest – Spice of Europe nemzetközi kampány, 2018 ősz-tél
A Spice of Europe kampány 2018. őszi etapjának célja a 2018. májusban megkezdett kommunikáció folytatása volt, tehát Budapest hosszútávú pozicionálása a Spice of Europe márka segítségével és megerősítésével.

Budapest – Spice of Europe nemzetközi kampány, 2018 tavasz
A nemzeti turizmusfejlesztési stratégiával összhangban a 2018 májusában elindult Spice of Europe kampány célja Budapest, mint kiemelkedő európai desztináció ismertségének növelése, Budapest feljebb pozícionálása, a magasabb minőségű turisztikai fogyasztás ösztönzése, magasabb költésű turisták bevonzása, a szezonalitás csökkentése, kilépés a „citybreak” desztináció skatulyából, valamint az átlagos tartózkodási idő növelése.

WOW Hungary nemzetközi kampány, 2018 őszétől
2018 őszén, az új WOW Hungary turisztikai országmárkára építve elindult a nemzetközi kampány annak érdekében, hogy megmutassuk: Magyarország nem csak Budapestet jelenti, hanem olyan izgalmas vidéki desztinációink és rejtett kincseink is vannak, amelyeket érdemes felfedezni.

Csodás Magyarország belföldi kampány, 2019
2019 tavaszán megújult üzenetrendszerrel és arculattal indult útjára a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi-nyári belföldi kampánya. A WOW Hungary nemzetközi turisztikai márkára építve a belföldi kampány új szlogenje: Magyarország – a csodák forrása lett. Magyarország turisztikai arculata így egységesé vált, és mind külföldön, mind belföldön ugyanazzal az üzenettel hívja felfedezésre az utazókat.

Magyarország Rád vár belföldi kampány, 2017-2018
A 2017 nyarán indult, egyes évszakokra fókuszáló, belföldi, integrált 360 fokos kampánysorozat célja a magyar lakosság belföldre irányuló utazásainak ösztönzése, a kiemelt desztinációk ismertségének növelése, a szezonalitás csökkentése. A Magyarország Rád vár üzenettel megvalósult kampányokban az Ügynökség azt mutatta be, hogy Magyarország négy évszakos úti cél és mindig számos lehetőséget kínál az utazóközönség számára.