Márkakommunikáció
Magyarország turisztikai élménykínálatának fejlesztésével párhuzamosan feladatunk az is, hogy tovább erősítsük az ország megújult turisztikai márkáját, mely elősegíti, hogy Magyarország szerethető és vonzó desztinációként jelenjen meg a külföldi és a belföldi turisták szemében. Elsődleges célkitűzésünk a nemzetközi aktivitásaink során, hogy Magyarországot, és az ország nemzetközileg legerősebb márkáját, Budapestet az Európán belüli tényleges adottságainak megfelelően pozícionáljuk. Budapest, és ezzel együtt Magyarország egyre gyakrabban kerül a nemzetközi utazási célpontokat ajánló listákban a legelőkelőbb helyekre, a legnépszerűbb nagyvárosok, országok közé.


WOW Hungary
A WOW Hungary turisztikai országmárka bevezetésének célja a külföldi célcsoport számára szinte ismeretlen vidéki Magyarország bemutatása, az érzelmi kötődés megalapozása élmények hangsúlyozásával, a versenytársaktól való éles megkülönböztetés, valamint az, hogy Budapest mellett Magyarország is felkerüljön a külföldi utazók térképére.

Csodás Magyarország
A WOW Hungary nemzetközi turisztikai márkára építve az MTÜ belföldi kampányainak szlogenje: Magyarország – a csodák forrása.

Spice of Europe
Budapest Magyarország zászlóshajó desztinációja, a nemzetközi turistaérkezések közel 70%-a ide koncentrálódik. Ezért is volt kulcsfontosságú egy olyan márka megalkotása, amely keretrendszert tud biztosítani a következő évek nemzetközi kampányaink. A Magyar Turisztikai Ügynökség 2018-ban vezette be a Spice of Europe turisztikai márkát, melynek célja Budapest hosszútávú pozicionálása a stratégiailag kiemelt küldőpiacokon.

Magyar Bor Személyesen
A Magyar Turisztikai Ügynökség a szakmai szervezetekkel együttműködésben 2019-ben létrehozta a magyar bor közösségi ernyőmárkáját, mely fordulópontot jelentett a magyar bor kommunikációjában: egységes arculat és üzenetrendszer erősíti a magyar borok megjelenését belföldön és a világpiacon. A koncepció fő fókusza: az egyediség, a változatosság és a személyesség megjelenítése.