Nemzetközi aktivitások
A szakmával való hazai és nemzetközi párbeszéd folyamatossága érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség országszerte, illetve külföldi célpiacain is számos aktivitást szervez.
A NEMZETKÖZI KAPCSOLATOK IGAZGATÓSÁG ESEMÉNYEI
2021
Elsöprő sikert arattak az MTÜ turizmuspromóciós rendezvényei Pekingben
Csaknem két év után először, október 29-én a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) ismét személyes jelenléttel megvalósuló üzleti rendezvényt szervezett a kínai turisztikai szakembereknek Pekingben azzal a céllal, hogy fenntartsa és ápolja a B2B turisztikai kapcsolatokat, folyamatosan inspirálva a kínai utazókat, hogy amint újraindul a piac, gyors legyen a forgalom visszaépülése.
Magyarország látványos standdal van jelen a WTM-en
Újra nyüzsgő vásári hangulatban képviselheti a Magyar Turisztikai Ügynökség Magyarország turisztikai kínálatát, a koronavírus miatti lezárások után első alkalommal vesz részt épített standdal a november 1-3. között személyesen, majd november 8-9. között online zajló World Travel Market nemzetközi turisztikai vásáron.
Turizmus és gasztronómia kéz a kézben Londonban
A vidéki turizmus és a magyar gasztronómia tarolt a Magyar Turisztikai Ügynökség október 14-i turisztikai promóciós rendezvényén Londonban.
Aktív turizmus és gasztronómia a sláger Hollandiában
A legnagyobb európai biciklis nemzet fiai szabadidejükben is szívesen pattannak nyeregbe: a vidéki kerékpáros útvonalak taroltak a Magyar Turisztikai Ügynökség október 5-i amszterdami turisztikai promóciós rendezvényén.
Szakmai elismerés az osztrák piacon
Öt év után ismét van magyar tagja az Ausztriában működő turisztikai képviseleteket tömörítő Corps Touristique Austria (CTA) igazgatótanácsának.
Hiánypótló turisztikai promóciós rendezvénysorozat Lengyelországban
Több éves szünetet követően ismét személyesen, egy kétállomásos rendezvénysorozat keretében népszerűsítette hazánkat a Magyar Turisztikai Ügynökség Lengyelországban, szeptember 23-24. között.
Második helyezés Magyarországnak a milánói Italian Mission Award-on
Szeptember 20-án került sor a Milánóban a MICE szektor szakújságírói által szervezett Italian Mission Award (IMA) nyolcadik díjátadójára, ahol az üzleti turizmus meghatározó szereplői versenyeznek. A Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezésére a Magyar Kongresszusi Iroda és az Olaszországért felelős piacszakértő elkészítették, majd az idei év tavaszán benyújtották a desztinációs pályázatot.
Eredményes a Magyar Turisztikai Ügynökség és az Expedia közös nyári kampánya
A nyári nemzetközi marketingaktivitások részeként a Magyar Turisztikai Ügynökség közös kampányt indított többek között az Expedia Group online utazási irodával. A külföldi értékesítési csatornákon zajló akció eredményes, hiszen a célzott tartalmak eddig 2,5 millió potenciális utazót értek el, a foglalások száma pedig több mint 13,3%-kal nőtt.
Kiemelkedő érdeklődés Németországban a magyar turisztikai piac iránt
Négy állomás érintésével, az előzetes várakozásokat felülmúló érdeklődés mellett zajlott le Németországban az idei első, személyes megjelenéssel járó, Magyarországot népszerűsítő turisztikai roadshow 2021. szeptember 13-16. között.
Magyar díszvendégség megújult, egységes arculattal Szlovéniában
Magyarország a díszvendége az 53. MOS Nemzetközi Vásárnak szeptember 15-19. között a szlovéniai Celjében. A szlovén kisipari, kereskedelmi és turisztikai vállalatok országos találkozóján a Magyar Turisztikai Ügynökség külön standon mutatja be hazánk turisztikai kínálatát.
A franciák készen állnak a magyar vidék felfedezésére
Nagy sikerrel zajlott le a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) hazánkat népszerűsítő nemzetközi rendezvénysorozatának nagyszabású párizsi eseménye szeptember 7-én.
Magyar részvétel a kölni RDA vásáron
Magyarország részt vett az első, élőben megtartott turisztikai B2B vásáron, Németországban. A tradicionálisan a buszos és csoportos utazásokra szakosodott kétnapos kölni RDA-t az idei évben szigorú járványügyi intézkedések mellett rendezték meg július 27-28. között.
Csehországban rendezte meg az idei első rendezvénysorozatát a Visit Hungary
Csehországban rendezte idei első, élő megjelenéssel járó, Magyarországot népszerűsítő rendezvénysorozatát a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként működő Visit Hungary. A roadshow Fekete Magdolna Visegrádi Négyekért és Romániáért felelős főtanácsadó, valamint a Moje Madarsko prágai székhelyű ügynökség szervezésében valósult meg.
Magyar bemutatkozás Bécsben
Magyarország tartotta az első nemzetközi turisztikai promóciós rendezvényt a határok megnyitását követően Bécsben. A kötetlen hangvételű, nyáresti eseményen 16 magyar partner és csaknem 50 osztrák turisztikai szakember vett részt a Duna partján, július 14-én.
Sikeres országpromóció Rómában
Rómában szervezett nagyszabású, reprezentatív sajtóeseményt 2021. július 8-án az ADUTEI (az Külföldi Turisztikai Ügynökségek Olaszországba Kiküldött Munkatársainak Szövetsége), amelyre a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalata, a Visit Hungary olasz piacszakértője is meghívást kapott.
ASTA Global River Cruise Expo 2022-ben Magyarországon
Magyarország fogadja házigazdaként a 2022-ben megrendezésre kerülő első ASTA Global River Cruise Expot – jelentette be Zakariás Fruzsina, a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként működő Visit Hungary Nonprofit Zrt. vezérigazgató-helyettese az Amerikai Utazási Ügynökök Szövetségének (ASTA) éves desztinációs rendezvényén.
ETC ülés Portugáliában, magyar részvétellel
Május 31. és június 2. között rendezték meg a portugáliai Algarve régióban a European Travel Commission 2021-es közgyűlését, az elmúlt időszak online rendezvényeit követően immár személyesen.
Turizmusdiplomáciai siker Athénban
Június 3-án Athénban tartotta 66. Európai Régiós Bizottsági ülését a UNWTO, az esemény a nemzetközi turizmus újraindítására helyezte a hangsúlyt. Magyarországot Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmusszakmai vezérigazgató-helyettese, valamint Fazekas Márta turizmusdiplomáciai programigazgató képviselte.
Magyar részvétel az ATM Dubai vásáron
Sikeresen zárult az idén rendhagyó módon hibrid formában megrendezett Arabian Travel Market (ATM Dubai) turisztikai vásár Dubaiban.
„Discover Budapest - with a local” imázsfenntartó kampány
Nagy sikerrel zárult az eDreams ODIGEO és a Magyar Turisztikai Ügynökség „Discover Budapest - with a local” imázsépítő és fenntartó cobranded kampánya. Az európai online utazási irodával (OTA) május elejétől két héten át folytatott kampány meghódította az eDreams közösségi média követőinek szívét.
Hazánk érdekességeivel ismerkedtek holland és a belga turisztikai szakemberek
A holland és a belga turisztikai szakemberek is részletesen megismerkedhettek a napokban a Balaton térségével: a Covid utáni időszakban minden eddiginél vonzóbb aktív turisztikai élményekkel és lehetőségekkel.
Európa várja a kínai turistákat
Az Európába beutazó nemzetközi turizmus újraindításának érdekében szervezte meg az Európai Utazási Bizottság (ETC) a kínai piacon első virtuális turisztikai kiállítását „EUROPE Virtual Travel Trade Show” néven.
V4 összefogással a turistákért
Közös marketingaktivitásokkal dolgoznak a nemzetközi turizmus, ezen belül a régió beutazó turizmusának helyreállítása érdekében a Visegrádi országok – erről állapodtak meg a jelen lévők az április 27-én megtartott virtuális találkozón, amelyen minden ország magas szinten képviseltette magát.
Kelet-Európa felé fordul a brit piac
A Covid-19 világjárvány következtében a tengerentúli és távoli desztinációk helyett több brit cég is a közép-európai desztinációk felé fordult a biztonságos rendezvényszervezési lehetőségek és a piacismeret miatt – ez a Magyarország számára pozitív tendencia volt a legfőbb tanulsága a brit ANTOR (Association of National Tourist Boards) szövetség április 20-án megtartott ANTOR meets MICE online rendezvényének.
Kerekasztal beszélgetés olasz szakembereknek
Lezajlott az első olasz „WOW Hungary kerekasztal”, amit a luxus utaztató szegmens számára szervezett Terjék Máté, az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője. A 2021. március 30-i virtuális eseményt 50 vendég követte végig élőben, köztük olasz tour operátorok, utazási irodák, utazási ügynökök és B2B újságírók.
Aktív programlehetőségeink iránt érdeklődtek a spanyol partnerek a FlyValencia vásáron
Virtuálisan zajlott le az idén immár 6. alkalommal megrendezett FlyValencia vásár a Spanyol Utazási Irodák Szövetsége (CEAV) és a Visit Valéncia szervezésében március 24-26. között.
Kelet-Magyarország a német szakemberek fókuszában
Kelet-Magyarország volt a fő témája annak az exkluzív virtuális eseménynek, amelyet az MTÜ Németországért felelős piacszakértője, Farkas Kinga rendezett március 23-án, 28 német utazási iroda szakembereinek a meghívásával.
Hibrid workshop a francia vendégekért
Innovatív, hibrid megoldással zajlott le az idei első franciaországi turisztikai workshop a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezésében március 11-én.
Turizmus webinár a kelet-ázsiai külgazdasági attaséknak
A Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) Pekingben, Sanghajban, Csungkingban, Hongkongban, Tajpejben, Szöulban és Tokióban állomásozó külgazdasági attaséi vettek részt február 24-én az MTÜ Kínáért, Dél-Koreáért és Japánért felelős piacszakértője, Yao Yao turizmusról szóló szakmai webinárján.
Olasz B2B workshop a borturizmusról
A magyarországi borturizmusról tartott tematikus workshopot Terjék Máté, az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője 2021. február 25-én. A digitális rendezvényen 40 olasz szakember vett részt, köztük utazásszervezők, újságírók és ágazati szövetségek pl. az Olasz Borkóstoló Szövetség munkatársai.
Hotelbeds webinár és együttműködés
Több mint 700 amerikai, brit és spanyol turisztikai szakembert mozgatott meg a Magyar Turisztikai Ügynökség nemzetközi piacszakértőinek a Hotelbeds-zel együttműködésben megvalósult webinár-sorozata.
Január 27-28. - Around the world – Central Europe and Balkan
Január 27-28. között Magyarország is részt vett az Aviareps ügynökség által szervezett ,,Around the world – „Central Europe and Balkan” elnevezésű, B2B konferenciával egybekötött virtuális vásáron, közel 230, főleg a leisure szegmensben dolgozó turisztikai szakember társaságában.
2020
UK + Izrael aktivitások – 2020. december
A jövő évi startra készülnek már az Egyesült Királyság turisztikai szolgáltatói, miután az országban megkezdték a koronavírus elleni oltások beadását a legveszélyeztetettebb személyeknek, akiket fokozatosan követ majd a társadalom többi része is.
Cseh webinár – 2020. december 14.
65 cseh turisztikai szakember és 20 magyar szolgáltató részvételével zajlott le december 14-én az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának cseh webinárja.
Román webinár – 2020. december 10.
66 román és 23 magyar turisztikai szolgáltató részvételével zajlott le az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának idei második román webinárja.
Szlovák webinár – 2020. december 9.
Továbbra is rendkívül nagy az érdeklődés Magyarország, mint turisztikai desztináció iránt a környező országokban. Jól mutatja ezt a trendet, hogy ezúttal is 89 szakember jelentkezett a december 9-re szervezett webinárra, amelyen 20 magyar szolgáltató vett részt.
Turizmus Csúcstalálkozó a nemzetközi turistaforgalom helyreállításáról
A turizmus újraindításához szükséges kulcsfontosságú intézkedések összehangolásának menete volt témája a hét elején megtartott turisztikai csúcstalálkozónak, amelyet az Utazási Világtanács (WTTC) és a spanyol kormány rendezett La Palma szigetén hibrid formában 95 ország (köztük Magyarország, a Magyar Turisztikai Ügynökség részvételével), miniszterek, turisztikai vezetők és a privát szféra több mint 100 szervezetének részvételével.
Lengyel webinár – 2020. december 4.
25 magyar szolgáltató vett részt az MTÜ V4-es piacokért és Romániáért felelős főtanácsadója, Fekete Magdolna december 4-én megtartott lengyel webinárján. A nagy érdeklődés jól mutatja, mennyire felértékelődtek a koronavírus járvány hatására a közeli piacok.
A jövő évi utazásaikat tervezik az európaiak
A második járványhullám ellenére az európaiak már a jövő évi utazásaikat tervezik – ez derül ki az Európai Utazási Bizottság (ETC) novemberi felméréséből. A legtöbb országban tapasztalható súlyos járványhelyzet ellenére a megkérdezettek 54%-a válaszolta azt, hogy utazni szeretne a következő félévben.
Hosteltur spanyol webinár – november 24.
Magyarország, kultúra és természet Európa szívében címmel tartott webinárt a spanyol turisztikai szektor 131 szakemberének Szégner Zsuzsa nemzetközi piacszakértő 2020. november 24-én, a Hosteltur szervezésében.
Trumarketing VIRTUÁLIS WORKSHOP – november 20.
220 észak-amerikai travel agent és média szakember vett részt november 20-án a Sarmon Zsuzsanna által szervezett virtuális élő workshopon.
Japán webinár – 2020. november 24.
November 24-én a Japán Utazási Irodák Szövetsége (JATA – Japanese Association of Travel Agents) szervezésében nagy sikerű webinárra került sor a japán piacon.
Dél-Korea webinár – 2020. november 24.
32 dél-koreai utazási iroda vett részt 2020. november 24-én az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága szervezésében megvalósult webináron.
Fókuszban az amerikai kontinens
A globális járványhelyzet ellenére az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának munkájában év végén is hangsúlyos szerepet kap a B2B kapcsolatok ápolása és építése az amerikai kontinens szakemberei körében, amire az elmúlt időszak eseményei számos kiváló lehetőséget adtak.
USA aktivitások – 2020. november
Az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának Egyesült Államokért és Kanadáért felelős piacszakértője, Sarmon Zsuzsanna két, USA- érintő webinárt is szervezett november elején.
OTM Winter orosz vásár – október 27.
Októberben zajlott le Oroszország legnagyobb online vására, az OTM Winter, amely október 27-én Magyar Napot hirdetett. A kiemelt megjelenési lehetőség alkalmából a Magyar Turisztikai Ügynökség orosz piacért felelős piacszakértője, Izbriszov Vitalij egész napos webinár-sorozatot szervezett.
Nordic Travel Fair – 2020. november 11-12.
November 11-12. között került megrendezésre a Nordic Travel Fair, amelyen az MTÜ képviseletében az északi piacok (Dánia, Finnország, Svédország, Norvégia) kezelésével megbízott piacszakértő, Horváth-Ibolya Dalma vett részt öt magyar társkiállítóval (Mauri DMC, Contact Travel Budapest, Underguide, Zeina Hotels, Budapest Convention Bureau).
Magyarország a virtuális WTM-en
Hatalmas volt az érdeklődés Magyarország iránt a virtuális WTM-en. A londoni World Travel Market turisztikai vásár idén virtuális formában került megrendezésre november 9-11. között.
Spanyol workshop – 2020. november 17.
Online borkóstolót és kapcsolatépítő workshopot szerveztett az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága (NKI) 2020. november 17-én a spanyol piacon, ahol az úticél megválasztásakor kifejezetten fontos döntéshozatali faktor a gasztro- és a borkultúra, az elmúlt időszakban is egyre több megkeresés érkezett ezzel kapcsolatban az MTÜ-höz.
Online német workshopon mutatkoztak be hazai szolgáltatók
12 magyar szolgáltatóval és 36 német, osztrák és svájci partnerrel bonyolított le egész napos online workshopot november 12-én az MTÜ piacszakértője, Farkas Kinga.
Olasz B2B workshop
14 magyar szolgáltató és 84 olasz szakember közreműködésével online szakmai workshopot tartott 2020. november 10-én Terjék Máté, az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának Olaszországért felelős piacszakértője.
USA aktivitások – 2020. november
Az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóságának Egyesült Államokért és Kanadáért felelős piacszakértője, Sarmon Zsuzsanna két, USA- érintő webinárt is szervezett november elején.
Signature Virtual Connections online térben
A Signature Travel Network konzorcium személyes jelenlétet igénylő rendezvényei elmaradtak, a tagok közötti üzletkötési lehetőségeket elősegítő konzorcium kreatív módon az online térben szervezett különböző aktivitásokat, amelyek célja az utazási ügynökök további edukációja, a tagok termékeinek széles körben való megismertetése, valamint a jövőbeni foglalások elősegítése voltak.
Rimini-Milánó kiküldetés
Az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője, Terjék Máté 2020. október 13-16. között személyesen vett részt a TTG Travel Experience elnevezésű rendezvényen, amely az olasz piac legfontosabb B2B kiállítása.
A holnap turizmusáról szólt az Európai Turizmus Konferencia
Karbonsemleges, digitális, fenntartható, biztonságos, felelős, minőségi és személyre szabott. Ezek a jelzők hangzottak el leggyakrabban a turizmus jövőjének víziója kapcsán a virtuális térben megtartott Európai Turizmus Konferncián október 12-én. Az események a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóság is rlszt vett.
22 ezren követték végig az MTÜ prezentációját Kínában
Több mint 22.000-en követték végig élőben az MTÜ Kínáért felelős piacszakértője, Yao Yao Magyarországot promotáló élő közvetítését Kína egyik legnépszerűbb közösségi oldalán, a Sina Weibo-n.
Online skandináv roadshow zajlott
Skandináv roadshow-t szerveztek online formában a V4-es marketing együttműködés keretein belül a visegrádi országok turizmusirányítási szervezetei a szeptember 17-18. között.
Részvétel a KKM-Szentpétervár munkacsoporti ülésen
2020. szeptember 3-án rendezték meg a Külgazdasági és Külügyminisztérium, valamint Szentpétervár Kormányzata közötti Gazdasági Együttműködési Munkacsoport második ülését, ezúttal online formában.
Online workshop Németországgal és Ausztriával
Az MTÜ Németországért és Ausztriáért felelős piacszakértője, Farkas Kinga szeptember 1-én egész napos online workshopon vett részt a magyar turizmus népszerűsítése érdekében. A megbeszéléssorozat keretében összesen 22 online tárgyalást bonyolított le 15 perces egységekben a kelet-közép-európai régió jeles B2B képviselőivel Németországból, Ausztriából, Lengyelországból és Bulgáriából.
ASTA Global Live! augusztus 25-28. virtuális konferencia
Augusztus 25-28. között rendezték meg az ASTA Global Live! virtuális B2B konferenciát. A négy napos rendezvényen az MTÜ virtuális standdal vett részt, az online vásártérben megjelenítve az MTÜ videóit és kiadványait, ezzel is népszerűsítve a magyar turizmust.
Római sales-call
Az MTÜ olasz piacszakértője 2020. augusztus 25-26. között, a magyarországi határzárt megelőzően gyors sales-call-t tartott Rómában. Terjék Máté sikeres találkozót folytatott a Comet Europa Srl tour operátor vezérigazgatójával, amely cég több mint 20 éve foglalkozik utaztatással Oroszországba, a Balti régió országaiba, a Skandináv-félszigetre, valamint Közép- és Kelet-Európába, így számukra Magyarország egyike a legfontosabb piacoknak.
Részvétel a pekingi Beijing International Tourism Expon
A Magyar Turisztikai Ügynökség Kínáért felelős piacszakértője, Yao Yao szeptember 3-7. között vett részt a pekingi Beijing International Tourism Expo (BITE) online turisztikai kiállításon.
Magyar részvétel a UNWTO Európai Regionális igazgatóságának munkatervét bemutató ülésen
A nemzetközi turisztikai szervezetek továbbra is teljes erőbedobással dolgoznak azon, hogy a lehető legtöbb szakmai támogatást nyújtsák tagországaik és a turisztikai szektor számára a koronavírus járvány terjedésének fékezésében, az idegenforgalmat ért negatív hatások feldolgozásában és leküzdésében, valamint a turizmus újraindításában.
Virtuoso Travel Week: 4 nap, 4000 résztvevő
Idén augusztus 10-13. között rendezték meg a már több mint 30 éves múlttal rendelkező, a világ minden részéről érkező résztvevővel bíró, és minden évben Las Vegasban megtartott Virtuoso Travel Week 4 napos vásárt, amelyre idén első alkalommal online formában került sor.
Sikeres b2b webinár zajlott a skandináv országok számára
A skandináv országok a Covid-járványnak és a long-haul küldőpiacok visszaesésének köszönhetően sok év után ismét az MTÜ Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága B2B aktivitásainak fókuszába kerültek, mint jelentős fizetőképes kereslettel rendelkező potenciális európai küldőpiacok.
Dél-német b2b tárgyalássorozat 12 állomással
Partnerei körbelátogatásával az MTÜ Németországért és Ausztriáért felelős piacszakértője, Farkas Kinga is megkezdte a koronavírus utáni országjáró tevékenységét.
Olasz b2b webinár 60 résztvevővel
Az MTÜ frissen kinevezett, Olaszországért felelős piacszakértője, Terjék Máté július 30-án megtartotta első webinárját. A „Budapest – Spice of Europe” brand népszerűsítése köré épített online prezentáción 60 olasz B2B turisztikai partner vett részt, köztük tour-operatorok, travel agentek és utazási irodák.
Részvétel amerikai online MICE vásáron
A Magyar Turisztikai Ügynökség New York-i irodájának 2020. évi rendezvényeken való megjelenései között kiemelkedő helyen szerepelt a Northstar Travel Media LLC által megrendezett Incentive Live rendezvényeken való részvétel, amely 2020. április 19-21. között került volna megrendezésre az arizonai Tucson-ban, az Egyesült Államokban. A koronavírus helyzet miatt azonban a Northstar online platformra szervezte át a rendezvényt, amely végül július 27-29. között került megrendezésre.
Magyarországhoz csináltunk kedvet délkelet-ázsiai szakembereknek
Az MTÜ kínai piacért felelős nemzetközi piacszakértője, Yao Yao a RidaInternaional Travel & Tourism felkérésére tartott webinárt a cég értékesítő irodáinak. A RidaInternaional jelenléte leginkább a Dél-Kelet ázsiai piacokon erős. Egyes területeken, mint például Indonéziában több mint 200 agenttel rendelkeznek.
Aktív érdeklődés az MTÜ csehországi roadshow-ján
Július 28-30. között nagy sikerrel zajlott le Csehországban a Magyar Turisztikai Ügynökség „WOW Hungary” roadshow-ja.
Aktív virtuális piacépítés Nagy-Britanniában
„Budapest off the beaten track” (Budapest járatlan utakon) címmel tartott élő webinár közvetítést a Normafa Síházból az MTÜ Egyesült Királyságért felelős piacszakértője július 15-én.
ETOA City Fair, most először az online térben
Július 20-án lezajlott az Európai Tour Operátorok Szövetségének ETOA City Fair elnevezésű vására, amely most először került virtuális formában megrendezésre.
Milánóban járt az MTÜ olaszspecialistája
Az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője, Terjék Máté a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatóság munkatársai közül elsőként, 2020. július 9-10-én személyesen is kiutazott piacára.
MTÜ részvétel spanyol digitális vásáron
Július 7-10. között zajlott a Viajes El Corte Inglés, Spanyolország legnagyobb forgalmú utazási iroda hálózatának digitális vására. Az MTÜ virtuális standján Szégner Zsuzsa piacszakértő népszerűsítette az országot.
Szakmai workshop Bécsben
A Magyar Turisztikai Ügynökség 2019. április 24-re workshopot hirdet osztrák beutaztatással foglalkozó irodák, szolgáltatók és TDM-ek részére.
Müncheni szakmai workshop
A Magyar Turisztikai Ügynökség 2018. december 13-ra workshopot hirdet németországi beutaztatással foglalkozó irodák és szolgáltatók részére.
Nemzetközi borturisztikai konferencia – Budapest, 2018. április 10-11.
Turizmus és Biztonság Konferencia – Zalakaros, 2017. december 1.
ETC-Közgyűlés – Budapest, 2017. november 22-24
A kontinens turisztikai hivatalait tömörítő European Travel Commission (ETC) Budapesten rendezi meg 2017. november 22-től 24-ig sorra kerülő 94. ETC közgyűlését.
Turizmus Summit 2017 – Budapest, 2017. október 16.
A Magyar Turisztikai Ügynökség az idei évben első alkalommal, hagyományteremtő jelleggel rendezte meg országos szakmai csúcstalálkozóját, a Turizmus Summit 2017 rendezvényt.